Board logo

標題: †審判之劍† 同盟區 [打印本頁]

作者: 雲遜    時間: 2006-4-21 19:42     標題: †審判之劍† 同盟區

人名對戰game:
歡迎各位挑戰審判之劍眾成員~
http://www.3jindt.com/41/fight.htm

==================================


審判之劍

盟區地圖


同盟方向:
1, 互動故事為主
2, 合力搞好審判樂高製作公司
3, 盡量唔俾自己太懶
4, 成年人會所, 但必須是kidult
5, 保持人不犯我, 我應該不犯人既心態, 人一犯我 (任何一個), 必滅其族
6, 盟友都要玩得同有某程度既傻


審判之劍成員:
荒漠支配者 - 死亡皇后 (harbour)


艾爾亡靈– 艾利斯 (豆腐)


熾天之炎 – 白影 (game)


森心深 – 何森 (何森)


鬼影蝠皇- 莫沙魂 (edward)


墮天角馬 – 雲遜 (雲遜)


魔神鐵騎 -黑帝斯(xyz)


狂龍戰將 - 卡維特 (維記)


平凡皇帝 - 諾特雲 (descy)


烙印騎士 - 尼奧 (尼奧)


勇賢神官 ﹣ 柏雷傲 (BadLeo)


人馬王 - 埃力克 (Hopeso009)


[ 本帖最後由 維記 於 2009-11-10 13:15 編輯 ]
作者: 豆腐    時間: 2006-4-21 21:26

好唔慣tim....
我又要去送機喇今日
晚上回家再吹水
作者: 雲遜    時間: 2006-4-21 21:57

引用:
原帖由 豆腐 於 2006-4-21 21:26 發表
好唔慣tim....
我又要去送機喇今日
晚上回家再吹水
又送機 ?!??!

作者: 雲遜    時間: 2006-4-21 22:00

致各親皇大...
計謀繼續進行...
一切順利... 定可收奇效...哈哈.....
作者: macchow    時間: 2006-4-21 22:15

期待你地出兵~~~
作者: 豆腐    時間: 2006-4-22 00:00     標題: 回復 #3 雲遜 的帖子

係呀
呢期好多人走...
家中變得好安靜
作者: 雲遜    時間: 2006-4-22 00:31

咁..
見你屋企咁靜..
post d劣作先.....


新披肩設計...


雲遜的披肩


慧珊的披肩


洛斯的披肩


顏爺的披肩


戴維朗的披肩


占士德的披肩
作者: 豆腐    時間: 2006-4-22 00:39

咁靜就只好今晚update晒個地圖佢啦, 呵呵

好正wor
想問一下雲兄會用乜野print出黎呢?
我都想diy番一件呢....
作者: Lego人仔    時間: 2006-4-22 00:41

戴維朗的披肩好像有點.......
其他也好極!(特別是慧珊的披肩!!)
作者: 豆腐    時間: 2006-4-22 00:43

個圓好有金太朗feel
(即係機甲桃太朗個第二主角呢)
作者: 雲遜    時間: 2006-4-22 00:49

引用:
原帖由 豆腐 於 2006-4-22 00:39 發表
咁靜就只好今晚update晒個地圖佢啦, 呵呵

好正wor
想問一下雲兄會用乜野print出黎呢?
我都想diy番一件呢....
唔知點print架..
問緊會員 "小白" ...
佢之前整過..又幫會員整過 (可以同佢買.....), 佢搵到有隻布可以用黎print....
問左佢..佢未覆我......
作者: 雲遜    時間: 2006-4-22 00:50

引用:
原帖由 Lego人仔 於 2006-4-22 00:41 發表
戴維朗的披肩好像有點.......
其他也好極!(特別是慧珊的披肩!!)
唔靚呀 ?!
整過lor ~橫掂都未print出黎.....
作者: 豆腐    時間: 2006-4-22 00:52     標題: 回復 #11 雲遜 的帖子

如果買布可唔可以預埋我呢?
作者: 雲遜    時間: 2006-4-22 00:56

引用:
原帖由 豆腐 於 2006-4-22 00:52 發表
如果買布可唔可以預埋我呢?
梗係得喇!!!!!
仲駛問 ~~

不過大前提係要小白姐覆我先...

(我仲整埋大旗 tim呀.....)
作者: 雲遜    時間: 2006-4-22 01:29

呢個好唔好dd ?!



作者: Lego人仔    時間: 2006-4-22 08:29

哈哈..Good呀!好好!有神祕感!
作者: 雲遜    時間: 2006-4-22 08:31

引用:
原帖由 Lego人仔 於 2006-4-22 08:29 發表
哈哈..Good呀!好好!有神祕感!
咁就用呢個啦..

嘩..lego人仔你都好早起身啵....
城堡版大多數人係超夜鬼...
作者: 雲遜    時間: 2006-4-22 11:49

爾達斯卡的披肩....
剛完成 ~~



作者: Star    時間: 2006-4-22 15:44

雲遜 d design 好鬼正

d 圖自己整 定係 上網找的??
同埋用??software 整嫁

因為小弟都想diy 一d 自己的logo
作者: 雲遜    時間: 2006-4-22 15:49

引用:
原帖由 Star 於 2006-4-22 15:44 發表
雲遜 d design 好鬼正

d 圖自己整 定係 上網找的??
同埋用??software 整嫁

因為小弟都想diy 一d 自己的logo
網上搵素材 (圖) .. 然後用photoshop加工.....
呢隻蠍子好玩..
佢本身真係聖衣黎..
我用張天蠍聖衣圖加工....哈哈..
作者: 雲遜    時間: 2006-4-22 16:05

哈哈..
今日砌在個小據點..
好馬虎..
不過改左個好好笑既名...
"左一窟" ...
遲d砌多個 "右一窟" .... 哈哈哈哈...

Star大大.. 你想用咩野圖案做自己logo?!
作者: Star    時間: 2006-4-22 16:06

引用:
原帖由 雲遜 於 2006-4-22 15:49 發表


網上搵素材 (圖) .. 然後用photoshop加工.....
呢隻蠍子好玩..
佢本身真係聖衣黎..
我用張天蠍聖衣圖加工....哈哈..
I see
thx
作者: Star    時間: 2006-4-22 16:08

未有定案

不過最大問題係
唔太識用photoshop

抓頭...抓頭...
作者: 雲遜    時間: 2006-4-22 16:11

引用:
原帖由 Star 於 2006-4-22 16:08 發表
未有定案

不過最大問題係
唔太識用photoshop

抓頭...抓頭...
如果唔介意既..
你搵到圖...
我可以幫你按你意思試下做稿....
作者: Star    時間: 2006-4-22 16:12

雲遜兄係 發帖 排行榜 高據榜首

http://legofigs.no-ip.org/forum/stats.php?type=postsrank
作者: MarcoLee    時間: 2006-4-22 16:12

引用:
原帖由 雲遜 於 2006-4-22 16:05 發表
哈哈..
今日砌在個小據點..
好馬虎..
不過改左個好好笑既名...
"左一窟" ...
遲d砌多個 "右一窟" .... 哈哈哈哈...

Star大大.. 你想用咩 ...
haha 好好笑 bor~~~笑笑笑
作者: 雲遜    時間: 2006-4-22 16:13

引用:
原帖由 Star 於 2006-4-22 16:12 發表
雲遜兄係 發帖 排行榜 高據榜首

http://legofigs.no-ip.org/forum/stats.php?type=postsrank
...我廢話多....
作者: Star    時間: 2006-4-22 16:15

引用:
原帖由 雲遜 於 2006-4-22 16:11 發表



如果唔介意既..
你搵到圖...
我可以幫你按你意思試下做稿....
thx
雲遜兄真係小弟的再生父母
小弟感激流涕



不過小弟的效率好低
等我找到圖案再勞煩你啦
作者: 雲遜    時間: 2006-4-22 16:19

引用:
原帖由 Star 於 2006-4-22 16:15 發表



thx
雲遜兄真係小弟的再生父母
小弟感激流涕



不過小弟的效率好低
等我找到圖案再勞煩你啦
唔駛咁誇既....
慢慢搵..
唔好客氣...
作者: Star    時間: 2006-4-22 16:27

浮誇係我的性格
作者: 雲遜    時間: 2006-4-22 22:47

親皇軍大大....
打到黎喇....
你地出下現啦....哈哈哈哈....
作者: Marcus    時間: 2006-4-23 14:35

雲遜大大實唔係孤立無援啦!
你D...同盟扮哂唔係度 然後一擁而上嗎? 計謀?
作者: 雲遜    時間: 2006-4-23 15:10

啤......啤.......................啤......................................
作者: skyfung    時間: 2006-4-23 18:43

D DIY 披肩好正喎...幾時會出post 教學呀~~~
作者: 雲遜    時間: 2006-4-24 01:54

引用:
原帖由 skyfung 於 2006-4-23 18:43 發表
D DIY 披肩好正喎...幾時會出post 教學呀~~~
教學...
唔...
咁咪要教用photoshop lor......有d難度....有d難度..

作者: 雲遜    時間: 2006-4-24 06:25

唉...雖千萬人而吾去矣..
作者: 豆腐    時間: 2006-4-24 10:24

引用:
原帖由 雲遜 於 2006-4-24 06:25 發表
唉...雖千萬人而吾去矣..
雲兄
等你回來出相啊!!!
我都已經開始準備喇
(不過遇到最大既阻礙, 就係winning 10 已經出左喇.........................................)
作者: skyfung    時間: 2006-4-24 10:27

哈哈, 雲遜兄你既處境好危險喎~~
我睇完gary d 兵真係呆左lu
多人得黎 軍隊又整齊, 軍備又齊全
仲有obi 同kelvin都出左相啦~~~睇黎天下又會有一場腥風血雨
作者: 雲遜    時間: 2006-4-24 10:41

引用:
原帖由 豆腐 於 2006-4-24 10:24 發表



雲兄
等你回來出相啊!!!
我都已經開始準備喇
(不過遇到最大既阻礙, 就係winning 10 已經出左喇.........................................)
winning 10 都真係一個大問題.....
作者: 雲遜    時間: 2006-4-24 10:42

引用:
原帖由 skyfung 於 2006-4-24 10:27 發表
哈哈, 雲遜兄你既處境好危險喎~~
我睇完gary d 兵真係呆左lu
多人得黎 軍隊又整齊, 軍備又齊全
仲有obi 同kelvin都出左相啦~~~睇黎天下又會有一場腥颠...
未算危..........
我都有番咁上下..
仲有豆腐..
都頂得一頭半個月既....
作者: 雲遜    時間: 2006-4-24 11:55

重要消息!!!

豆腐大大..
小白姐.. 巧手布料配件大大師 已回覆我..
我那一系列披肩.. 除左慧珊專用袍要加深顏色外..
其他都可以做到...

由於小白姐最近事忙..
她將於5月15日才可以出手幫我們製造所要東西...
如你有興趣..
請於5月15日前把完成圖給我..
我一次過俾小白姐整.....

價錢未知..不過唔會好貴... (根據以往紀錄..)

正正正正正正

star.. 你有無興趣整布質旗或者披肩..
用star專用圖整.. 好型架...
作者: ballchoi    時間: 2006-4-24 13:21

to:雲大大

我都想整袍呀~~

可以一齊比你印嗎??

但係有無顏色上的要求架??

仲有可以比個 standard size 我嗎??

thank you

ps:

hehe~~近期好多野想整~不過進度非常慢

但係你呢個係5月15日,所以應該夠時間的~~
作者: 豆腐    時間: 2006-4-24 13:34

雲兄
已reply左你pm,
呵呵, 仲有時間wor, 等我快d去design一下先
作者: 豆腐    時間: 2006-4-24 13:35

game 兄, 你去左邊呀....
唔通俾你個財政大臣捉左???
作者: Marcus    時間: 2006-4-24 13:43

嘩...由呢句可知...
雲遜大大 仲留有後著(一定未出哂D兵)

:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@
引用:
原帖由 雲遜 於 2006-4-24 10:42 發表


未算危..........
我都有番咁上下..
仲有豆腐..
都頂得一頭半個月既....

作者: Cass    時間: 2006-4-24 13:58

我覺得顏爺的披肩簡單得黎又幾型wor
不過諗住用咩料整呢?
作者: 雲遜    時間: 2006-4-24 14:33

等我一次過回晒...

ball大大: 梗係得啦..
你整個圖啦...
大家一次過整方便d...
顏色上有dd要求..就係唔可以太淺色 (如慧珊專用袍隻灰色唔得..)..如果唔係驚塊布上唔到色.. (引用小白姐姐的話..)
standard size..應該呢個啱架喇..
http://www.minifigcustomizationnetwork.com/files/cloak_redbean_0.jpg
直接save落黎就得...
其他diy standard size 係呢度都搵到... (不過橢圓形盾幅圖細左少少..)
http://www.minifigcustomizationnetwork.com/templatecentral

豆腐大大...
check 左pm喇..
你慢慢整啦...

game大大..
你番來喇...你番來喇...

gary大大...
無呀無呀.... 唔好亂估呀....

cass大大..
小白姐姐唔知係邊度搵到隻同lego用緊做披肩同旗差唔多既布料..
試過並證實可以打印圖案上去塊布度..
所以會用布料整...


to all ...
另一些重要事項...

1, 是次集體整袍, 可以稍稍減減成本..(mass production 效應).. (小白姐話如果得一兩件袍.. 佢唔會去買一塊布)... 所以如想一次過整.. 請在14/5 或前把圖email給我 ..

2, 由於我兩次甩底城堡版活動.. 因為內疚.. 我攞到袍之後.. 不論大家要求見面交收 (唔好太遠..)或郵寄都可以..
郵寄費用全免.  (不過我一定會係15/5 之後先攞都製成品..)

3, 有鑑於有些大大對電腦執圖稍稍無調兵遣將咁強.. 如有需要.. 可把idea/找到合用的圖俾我..
我盡我所能起d初稿俾大家...  (star大大... 如果你唔介意.. 我想post一post o個個星星專用圖/國徽俾大家睇下.......).. 如果想保持神秘.. 大家可試試自己聯絡小白姐姐..(話係雲帥介紹.. 15/5個一批.... 會快d)

4, 是次製作接受以下物品設計和訂購...
- 披肩 (尼龍布質..應該係..).. (價錢未知..)
- 旗  (尼龍布質..應該係..) .. (價錢未知..)
- 電腦執圖或設計 (免費.. 來料加工更好..)

[ 本帖最後由 雲遜 於 2006-4-24 14:44 編輯 ]
作者: ballchoi    時間: 2006-4-24 15:22

thank you~~

仲有一個問題~~

係雙面印,定係單面印架??

我最想知係有無得選擇件袍的底色??

ps:

感覺上好似一定係白色底,單面印,而底果面會係白色~~
作者: 雲遜    時間: 2006-4-24 15:36

引用:
原帖由 ballchoi 於 2006-4-24 15:22 發表
thank you~~

仲有一個問題~~

係雙面印,定係單面印架??

我最想知係有無得選擇件袍的底色??

ps:

感覺上好似一定係白色底,單面印,而底果面會係癠...
小白姐姐曾經講過...
"我呢隻布係黃黃地色囉~
如果要岩lego人仔既披肩~而家淨係揾到呢隻布先至係最岩囉~!
其他個d布太厚~若果你想印旗既話~~可以用d厚d既布~~
如果印披肩~最好係用我post左張相個隻布~~!
如果print旗既~~用另一款布..會厚d囉~!但係要賣貴d~~要賣$5一張旗~!因為呢隻布成本貴d~!如果你想要其他色既話~你就要買得多先可以選擇要其他色(只供旗可以用其他色)..因為你要得少既話~我又要為左你個隻色而買塊布返黎~!到時我連成本價都賺唔到!.袍既話~~可能未必整到落咁厚既布度~!我都要試下先知得唔得~!(我整到先同大家講啦)~~想用黑色印既免問~因為印左等於冇印~~出唔到色~!
如果你地想要其他色~但係又賣得少既話~我係唔會為左你一個人而賣其他色架~除非有其他人想要埋同一隻色~如果唔係~我係唔會賣你賣架~!希望你地會明白啦~!"  .......

所以.. 如果大量印同大家可以用同一隻顏色既布..
都應該可以.. 不過我認為雙面印太麻煩.... 同好困難....
如果可以印單面.. 又可以diy做設計.. 我覺得已經好幸福 ~~
作者: Marcus    時間: 2006-4-24 16:34

雲遜大大

其實有d想整 但又唔太明...
即係塊披肩布係黃黃地色(我估係米黃色啦)

咁個圖 係印咩色嫁?
我其實勁鐘意你隻獨角獸 但...我忽然又諗到d正野 now搵圖中

一款最少要印幾多塊ya?
搵圖先
作者: 雲遜    時間: 2006-4-24 16:56

引用:
原帖由 Gary-san 於 2006-4-24 16:34 發表
雲遜大大

其實有d想整 但又唔太明...
即係塊披肩布係黃黃地色(我估係米黃色啦)

咁個圖 係印咩色嫁?
我其實勁鐘意你隻獨角獸 但...我忽然堮..
我d披肩設計 (前一兩版見到架喇..) 咩色都有.. 小白都話無問題既...
所以你當佢係一張米黃色既紙.. 印咩色都得架喇...

唔好用我隻獨角獸呀 ~ 專用圖黎架......
同埋如果用番我隻獨角獸..都唔好玩啦 ~~ 呵呵...

俾心機搵圖..
等你 ~~~

印幾多塊.. 隨你喜歡啦..
因為我自己都印幾多....
應該幾多都無問題既...
作者: 雲遜    時間: 2006-4-24 17:06

我剛剛邀請左大師傅小白姐姐黎呢個post解答下大家問題..
如果佢黎.. 應該幫到大家解釋疑團....
作者: 何森    時間: 2006-4-24 17:08

唔係太熟個新論壇...而家先搵到個 群雄論戰區 ...

抱歉,來遲了


雲大,豆大,小弟黎喇
作者: 雲遜    時間: 2006-4-24 17:10

引用:
原帖由 何森 於 2006-4-24 17:08 發表
唔係太熟個新論壇...而家先搵到個 群雄論戰區 ...

抱歉,來遲了


雲大,豆大,小弟黎喇
太好喇..
我以為你唔理我地兩隻孤兒喇 ~~



作者: 何森    時間: 2006-4-24 17:19

引用:
原帖由 雲遜 於 2006-4-24 17:10 發表



太好喇..
我以為你唔理我地兩隻孤兒喇 ~~


唔係呀...我自已發雞盲咋,

原來個群雄論戰區係子論壇,so.......揾死我
作者: 雲遜    時間: 2006-4-24 17:24

引用:
原帖由 何森 於 2006-4-24 17:19 發表


唔係呀...我自已發雞盲咋,

原來個群雄論戰區係子論壇,so.......揾死我
你番來就好喇..
仲有個game大大唔知去左邊...
唔知係唔係game財政大臣捉在佢...
作者: 何森    時間: 2006-4-24 17:36

引用:
原帖由 雲遜 於 2006-4-24 17:24 發表



你番來就好喇..
仲有個game大大唔知去左邊...
唔知係唔係game財政大臣捉在佢...
連我都出現咯,身為盟軍的中堅份子既game大,一定可以逃離"財政大臣"的"魔掌"既

係喇,係喇,同志大軍已經登陸....我地應該點做呢??
作者: Game    時間: 2006-4-24 19:26     標題: 不好意思

不好意思, 各位大大

俾老細捉左番大陸, 剛回香港, 去沖涼先
今晚先發post傾.
作者: 豆腐    時間: 2006-4-24 19:30

呵呵, GAME兄都番黎了
今晚一起吹水啦
作者: 雲遜    時間: 2006-4-24 19:34

引用:
原帖由 何森 於 2006-4-24 17:36 發表


連我都出現咯,身為盟軍的中堅份子既game大,一定可以逃離"財政大臣"的"魔掌"既

係喇,係喇,同志大軍已經登陸....我地應該點做呢??
收pm.....pls ~

game都到啦...呵呵...
太好啦 ~~~
作者: 豆腐    時間: 2006-4-24 20:20

harbour兄, 呵呵, 快d出現啦
我地又差唔多夠人喇, 好高興!!!
作者: 雲遜    時間: 2006-4-24 20:27

harbour大大...番黎啦...
harbour大大...番黎啦...

(game大大都係咁叫番黎.......哈哈..)
作者: skyfung    時間: 2006-4-24 21:23

CALL 齊馬既話親皇戰鬥力都好強喎!!!!!!
期待你地同同志會既精彩大戰
作者: 雲遜    時間: 2006-4-24 21:25

引用:
原帖由 skyfung 於 2006-4-24 21:23 發表
CALL 齊馬既話親皇戰鬥力都好強喎!!!!!!
期待你地同同志會既精彩大戰
快d加入啦..
幫手...快dd ...
作者: Lego人仔    時間: 2006-4-24 22:26

http://www.legofigs.com/forum/vi ... ra=page%3D1#pid1699加入了
作者: Game    時間: 2006-4-24 22:34     標題: 踩死你地!!:lol!;P

乜你地攪到好似招魂o禁o家

好多pm呀!!

點解多左o的甘靚o既披風....好靚喎








踩死你地!!!

[ 本帖最後由 Game 於 2006-4-24 22:40 編輯 ]
作者: Lego人仔    時間: 2006-4-24 22:38

魔戒?魔象??+.+
作者: 豆腐    時間: 2006-4-24 22:38


game 兄你呢隻象好型呀!!!
好威猛!!!
作者: Game    時間: 2006-4-24 22:42

Hi, All
戰況如何, 係米仲未打呀??
作者: 豆腐    時間: 2006-4-24 22:51

大家都已經開始post士兵, 同志會都已經登陸左我地呢一邊
game兄, 係時候出手喇
得閒check pm, 呵呵
作者: 雲遜    時間: 2006-4-24 23:01

引用:
原帖由 豆腐 於 2006-4-24 22:51 發表
大家都已經開始post士兵, 同志會都已經登陸左我地呢一邊
game兄, 係時候出手喇
得閒check pm, 呵呵
check pm啦...
計謀一浪接一浪 ~~ 哈哈......
game..你隻象同森大大d象兵大殺三方...
作者: Game    時間: 2006-4-24 23:15

好多post和pm

睇到我傻

剛剛睇完同志會的post, 好恐怖, 希望吾洗比人"秒"殺啦!
作者: 雲遜    時間: 2006-4-24 23:20

引用:
原帖由 Game 於 2006-4-24 23:15 發表
好多post和pm

睇到我傻

剛剛睇完同志會的post, 好恐怖, 希望吾洗比人"秒"殺啦!
勤d上 黎麻..
唔洗驚.. 我地既xxxx必定成功...

(秘密: 等同志佢地估餐死.. ... 睇佢地點樣估中我地咩野都無...哈哈哈哈...)
作者: 豆腐    時間: 2006-4-24 23:36

係啦, xxxx 同志會xxxx
之後xxxxx
yeah!!!

(自己人明ga啦, 呵呵呵)
作者: 雲遜    時間: 2006-4-24 23:37

引用:
原帖由 豆腐 於 2006-4-24 23:36 發表
係啦, xxxx 同志會xxxx
之後xxxxx
yeah!!!

(自己人明ga啦, 呵呵呵)
掂呀 ~ 豆腐大大真係醒 ~~
就係xxxx... 之後xxxx... yeah !!!
強呀 ~~
作者: Cass    時間: 2006-4-25 11:59

雲遜大大,
想問下如果想整旗有咩顏色ga?
如果唔識設計張圖,係咪可以拜託雲遜大大幫我汁一汁ga...?
(其實我係電腦白痴黎... )
作者: 雲遜    時間: 2006-4-25 15:39

引用:
原帖由 Cass 於 2006-4-25 11:59 發表
雲遜大大,
想問下如果想整旗有咩顏色ga?
如果唔識設計張圖,係咪可以拜託雲遜大大幫我汁一汁ga...?
(其實我係電腦白痴黎... )
無問題..
或者你直頭pm我..
話我聽你想有咩圖..咩色..點整.. 然後我幫手搞搞....
都得 ~~
大家城堡人..
打死無相干..

作者: wing    時間: 2006-4-25 16:31

其實呢~我都有d披肩..同埋旗個d圖既~如果大家想睇既..可以add我msn..allisonhancz@yahoo.com.hk..我會send俾你睇下~你亦都可以自己diy d圖....不過圖就唔可以太淺色啦~如果唔係print左出黎都睇唔到個圖案~

um~..關於雙面定單面呢..就係單面既~雙面就真係印唔到..因為好難會就岩個位..布係米黃色..而且我暫時係揾到呢隻布可以print到野上去...面頭個底係唔一定係白色既..就要睇下你地自己個圖鍾意整咩色啦~你個底想整黑色..或者其他色都冇乜大問題~最大問題係..你個圖案既色~係要比個底色深色好多~先會睇到個圖....不過係唔可以溼水..因為始終都係print落去..唔係大型既機器整落去..唔好成日用手好大力咁刷塊布..因為墨水刷得太勁..都會甩色既~最好輕手d..同埋大家拎到製成品後要細力d對塊布..因為係冇唔披口既布..而lego本身披肩個隻布..我問過晒賣布既行家..佢都話呢隻布係香港冇架..我估應該係lego廠自己揾人特別製造~因為佢個隻布真係唔披口..但係冇辦法~呢隻布已經係暫時最好~我print好會再加工d野落塊布度~等佢冇咁容易披口..

價錢方面...我諗大家都好想知..有d會員都知道我之前係有賣過俾其他會員既~初初既價錢係比較平~因為我估用既墨唔會太多..同埋想睇下個銷量~但係點知..原來要用既墨真係比我想像中多好多好多...我部機用兩盒墨既..~大家都知printer既墨係唔平得去邊..真係好貴下~但真係好快用晒...我都估唔到咁快用晒...所以個價錢會比之前高..亦都會計埋手工費啦..同埋加工費(即係加左d野落去令塊布冇咁容易披口既物料)...真係唔好意思呀~..而家一塊披肩既價錢係$8..而旗就係$12既~~..

大家仲有問題問呢~歡迎大家問我既~
遲d我會諗下有咩新款可以整下....不過而家暫時唔得閒~..大家要耐心等待一下..請大家見諒~!
作者: 雲遜    時間: 2006-4-25 16:37

大師傅小白姐姐親自解說....

明未!! 明未!!

有d圖已經有人爭緊...
大家想要某d圖案既話... 自己快手 d ~ 哈哈...
作者: Game    時間: 2006-4-25 21:01

好詳細~~

Thanks.小白
Thanks.雲佬
作者: ballchoi    時間: 2006-4-26 00:26

多謝~小白姐姐(可能係妹妹wo)~提供咁完善的服務比我地呀~~

仲加d (冇咁容易披口既物料)落去~~

真係非常之好呀~~

我已經add左你啦~~

如果可以的話~希望你可以post你披肩..同埋旗個d圖係呢道比大家睇下啦~~
作者: 雲遜    時間: 2006-4-26 01:42

引用:
原帖由 ballchoi 於 2006-4-26 00:26 發表
多謝~小白姐姐(可能係妹妹wo)~提供咁完善的服務比我地呀~~

仲加d (冇咁容易披口既物料)落去~~

真係非常之好呀~~

我已經add左你啦~~

如果可以皠...
放心...
同我地比...肯定係妹妹...
作者: 雲遜    時間: 2006-4-26 02:13

ball大大..
咁你係唔係會直接send圖俾小白姐姐 ?' 如果係..
咁我呢邊唔駛等你d圖架喇.. 係唔係 ?!
作者: ballchoi    時間: 2006-4-26 02:17

我都比你啦~~

等你一次過比佢ma~~

thank you~~
作者: 雲遜    時間: 2006-4-26 11:13

引用:
原帖由 ballchoi 於 2006-4-26 02:17 發表
我都比你啦~~

等你一次過比佢ma~~

thank you~~
後欄守護皇ball大大大人..
我一定會迫小白姐姐俾多二百錢心機做你要的東西..
以報不主攻之恩.....

作者: Marcus    時間: 2006-4-26 15:35

雲佬...咁我又唔打你的話
可唔可以叫小白妹妹幫我用金線繡圖呀~

XDDD
作者: Game    時間: 2006-4-27 00:13     標題: 回復 #75 雲遜 的帖子

雲大大
請問盟徵有定案了嗎? 因為開戰, 所以想整o的貼紙印旗仔.
作者: 豆腐    時間: 2006-4-27 01:18

呵呵, 各盟友
真係唔好意思, 呢幾日比較忙
所以都出唔到相tim.....
希望呢聽日之後會好d啦, 真係sorry喇
作者: Star    時間: 2006-4-27 01:57

引用:
star.. 你有無興趣整布質旗或者披肩..
用star專用圖整.. 好型架...
miss 左好多之前既 post
雲遜兄 我都要整 旗及披肩呀
就用star專用圖啦
thx

post 我個專用圖出來
無所謂啦
雲遜兄整得咁靚
俾人先睹為快都好呀
作者: 雲遜    時間: 2006-4-27 10:20

引用:
原帖由 Gary-san 於 2006-4-26 15:35 發表
雲佬...咁我又唔打你的話
可唔可以叫小白妹妹幫我用金線繡圖呀~

XDDD
你唔打..
我自己幫你用金線繡都得...
作者: 雲遜    時間: 2006-4-27 10:59

引用:
原帖由 Game 於 2006-4-27 00:13 發表
雲大大
請問盟徵有定案了嗎? 因為開戰, 所以想整o的貼紙印旗仔.
係啵.......
唔記得自己盟徽tim...
皇+馬得你 啦...
我去幫龍馬瘦一瘦身先...


哎呀..瘦左身好核突..
都係唔好瘦喇....

其實我好鍾意鷹皇娛樂... 不過皇+馬得你太有意思 ~~



[ 本帖最後由 雲遜 於 2006-4-27 12:16 編輯 ]
作者: Game    時間: 2006-4-27 16:36

My God!
不如我地再o念下先啦
作者: 雲遜    時間: 2006-4-27 16:58

又好... 你幾時又設計d新圖 ?
作者: 豆腐    時間: 2006-4-27 18:28

雲兄你番左黎未呀?
今晚我得閒可以post野了
呵呵
作者: 雲遜    時間: 2006-4-27 18:29

我明天回來.....
你快手d...
人地話打入教皇城喇...
作者: 豆腐    時間: 2006-4-27 18:29

呵呵, 咁快, 等我叫d人仔去頂一下先
作者: Marcus    時間: 2006-4-27 18:40

等左呢日好耐了...xddd
豆腐終於肯現身...


等睇你d相等到頸都長~
引用:
原帖由 豆腐 於 2006-4-27 18:29 發表
呵呵, 咁快, 等我叫d人仔去頂一下先

作者: 豆腐    時間: 2006-4-27 18:43

引用:
原帖由 Gary-san 於 2006-4-27 18:40 發表
等左呢日好耐了...xddd
豆腐終於肯現身...


等睇你d相等到頸都長~


呢幾日都要見工呀, 打波咁
係今晚閒d
一陣番家要把握時間出相了
你地戰事區d相勁多, load爆我個電腦, 呵呵
作者: Marcus    時間: 2006-4-27 18:51

見工呀 icic...
你咁鐘意打波既~ 好似成日聽你講打波

我地有誠意嘛 咪影多d相囉
你都要學我地呀 影多d...

我唔介意load爆我部腦...
註: 明晚我應該會format屋企部電腦 可能...暫時...未必...上到網住了 hohooo(休息一晚)
引用:
原帖由 豆腐 於 2006-4-27 18:43 發表



呢幾日都要見工呀, 打波咁
係今晚閒d
一陣番家要把握時間出相了
你地戰事區d相勁多, load爆我個電腦, 呵呵

作者: 豆腐    時間: 2006-4-27 18:55

一星期一次啦, 有時有足球又會多一日, 呵呵

今晚出下d誠意先,




歡迎光臨 人仔倉討論區(Minifigs Forum) (http://minifigs.net/forum/) Powered by Discuz! 6.0.0